wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu

 
Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z treścią regulaminu. Kupując jakikolwiek produkt w naszym sklepie, akceptujesz regulamin.


         I. Informacje o firmie:
 1. Sklep internetowy enzi.pl prowadzony jest przez firmę P.P.H.U.  NEO Beata Marciniak z siedzibą w: 86-300 Grudziądz, ul.Kwiatowa 8 wpisaną do  Centralnej Ewidencji i Informacji  o Działalności Gospodarczej , NIP 876-146-27-64, REGON 871621578, email: sklep@enzi.pl, nr rachunku bankowego: 54 9484 1033 2300 0317 2713 0001, telefon: 606-928-128  zwanym dalej sprzedawcą.
                     
       II.  Postanowienia ogólne
1. Poniższy regulamin dotyczy dokonywania zakupów w sklepie internetowym enzi.pl znajdującego się na stronie www.enzi.pl 
2. Produkty oferowane w Sklepie Internetowym to produkty fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta. W przypadku zakupu przez Konsumenta termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia, kiedy rzecz została Klientowi wydana, a w przypadku Klienta biznesowego – rok. Aby zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji Klient przedstawi dokument zakupu.
3. Klient przyjmuje do wiadomości, że niektóre z oferowanych egzemplarzy obuwia były wcześniej przymierzane przez klientów w sklepie stacjonarnym w sprzedaży detalicznej prowadzonych przez firmę P.P.H.U. NEO Beata Marciniak. Powyższe powoduje, iż rzeczy mogą nosić jedynie ślady przymierzania.
4. Wszystkie ceny podane w sklepie enzi.pl są cenami brutto w złotych polskich.
5. Sklep internetowy enzi.pl zwany dalej Sklepem prowadzi sprzedaż towarów na terenie Rzeczypospolitej Polski. W razie wysyłki towaru za granicę koszt transportu i termin dostawy ustalany jest indywidualnie wg. cennika firmy kurierskiej.
 
          III.  Zamówienie
 1. Zamówienia w sklepie mogą składać pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
2. Aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się w naszym sklepie podając prawdziwe dane. Zamówienia z niekompletnymi danymi kupującego nie będą realizowane.
 3. Rejestracja (utworzenie konta w sklepie) jest w pełni darmowa oraz dobrowolna.
 4. Po dokonaniu zakupu klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
 5. Zamówienia przyjmowane są 24h na dobę 7 dni w tygodniu na podstawie prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu. Zamówienie jest realizowane w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty lub wybrania płatności przy odbiorze.
 6. Do każdego zakupionego towaru dołączony jest dowód sprzedaży: paragon lub faktura VAT ( na życzenie Klienta).
 7.  Realizacja zamówienia następuje po jego potwierdzeniu przez Kupującego. Potwierdzenia dokonuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej odpowiadając na wysłany przez Sklep e-mail lub telefonicznie przez obsługę Sklepu.
8.W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia Klienta spowodowanej brakiem którejkolwiek pozycji z zamówienia, a wpisana była na stan w sklepie internetowym to Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Jeśli Klient wyrazi na to zgodę zamówienie zostanie zrealizowane bez brakujących pozycji. W innym przypadku, zamówienie nie zostanie zrealizowane i - gdy dokonano przedpłaty - całość otrzymanej kwoty zostanie zwrócona Klientowi.
9. Zmiana zamówienia może być dokonana przed jego potwierdzeniem przez kontakt telefoniczny pod numerem 606-928-128 .

             IV.  Zasady płatności i dostawy
1. Sklep internetowy www.enzi.pl umożliwia dokonywanie płatności elektronicznych (za pomocą przelewu internetowego, karty płatniczej lub karty kredytowej) za zamówione produkty za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności oferowanego przez PayU; Przelewy24
2. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do anulowania zamówień w przypadku nieotrzymania wpłaty w terminie 3 dni od złożenia zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności “z góry”).
3. Klient ma prawo sprawdzić, w obecności pracownika firmy kurierskiej lub listonosza czy przesyłka nie jest uszkodzona oraz czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem.
4. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.
5.  Przesyłki poza granicami Polski obsługuje firma kurierska. Koszty przesyłki ponosi kupujący według cennika firmy kurierskiej.
6. Istnieje możliwość odbioru towaru w sklepie stacjonarnym " enzi " w Grudziądzu, przy ul. Włodka 16b w galerii  Stara Kużnia.  Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do anulowania zamówień w przypadku nieodebrania towaru w terminie 3 dni od złożenia zamówienia.
7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmy kurierskie.

                  V.   Zwrot zakupionych produktów
 
1. Klient ma prawo zwrócić zakupione produkty w ciągu 14 dni, bądź wymienić w ciągu 3 dni bez podania przyczyny, pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania, nie została z niego usunięta metka, jak również inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży. W tym przypadku Klient powinien wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy 
2. Zwracany towar wraz z dokumentem zakupu należy odesłać na własny koszt na adres: Sklep" enzi ", galeria Stara Kuźnia, ul.Włodka 16b, 86-300 Grudziądz lub dostarczyć osobiście do sklepu pod tym samym adresem. 
 3. W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych lub niezgodności towaru z zamówieniem reklamowany towar będzie rozpatrywany na podstawie ogólnie istniejących przepisów w Rzeczypospolitej Polskiej. Towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacji na adres: Sklep enzi, galeria Stara Kuźnia, ul. Włodka 16 b, 86-300 Grudziądz. Przesyłkę należy dostarczyć na własny koszt bądź zgodnie z wcześniejszymi z ustaleniami z obsługą Sklepu.
4. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie wymieniony na nowy bądź - gdy to możliwe - naprawiony, a następnie odesłany na koszt sklepu na adres Klienta. W momencie, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić, bądź wymienić na nowy, sklep zwróci Klientowi pieniądze na wskazany przez niego rachunek bankowy w ciągu 14 dni od daty uznania reklamacji. 
5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu są rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty dostarczenia kompletnej przesyłki.
7. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie odesłany na koszt Klienta.
8. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
    
           VI.   Warunki reklamacji

1.Reklamacje - zgłoszenie niezgodności zakupionego towaru z umową - będą rozpatrywane na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów w Rzeczpospolitej Polskiej. Reklamowane towary należy dostarczyć na adres prowadzenia działalności Sprzedającego
2.Podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie reklamowanego towaru na adres firmy z dołączonym potwierdzeniem zakupu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru na adres firmy.
3.W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie wymieniony na nowy bądź - gdy to możliwe - naprawiony, a następnie odesłany na koszt sklepu na adres Klienta. W momencie, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, sklep zwróci Klientowi pieniądze na wskazany przez niego rachunek bankowy.
 
           VII.    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.  P.P.H.U. NEO Beata Marciniak zastrzega sobie prawo do:
 zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego enzi.pl,
 wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego enzi.pl,
 przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży,
 sklep nie jest w stanie zagwarantować pełnej wierności kolorów produktów przedstawionych na zdjęciach. Wyświetlanie barw jest zależne od rozdzielczości oraz ustawień monitorów,
W związku z prowadzoną  równocześnie sprzedażą w sklepie stacjonarnym istnieje możliwość braku towaru wrzuconego do koszyka. W takim przypadku obsługa poinformuje o zaistniałej sytuacji i poleci inny rozmiar lub podobny fason.

2.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
3.   W  przypadku zmiany Regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu będą realizowane na podstawie zasad obowiązujących przed wprowadzeniem zamian.
 

Przejdź do strony głównej